bbbusra_tasss Hanımlar merhabalar 🥰 Bebeğime alışverişe çıkacağım . İlk 0 - 6 ay alışverişimi nereden yapabilirim . Hastane çıkışları , battaniyeler , deterjanlar önerilerinizi bekliyorum. 🙏🥰
Medilifegun bbbusra_tasss kıyafet dışındakileri ebebekten almıştım.kiyafetleri de nerden beğenirsem oralardan aldım genelde h&m ve pancodan almıştım ebebegin zibinlari filan çok kalitesiz
Belacivciv bbbusra_tasss Ebebek olur oradaki bazı markalar güzel, kıyafet için yine h&m zıbınları çok güzel tavsiye ederim
biroglanannesii Medilifegun İlk defa sizden duydum kalitesiz diye . ben internetten e bebekten bisürü parça aldım hepsinide çok beğendim
Medilifegun biroglanannesii kıyafetlerinin iyi olanlar var ama düz beyaz zibinlari hiç kaliteli gelmedi bana bir iki yıkamadan sonra şekilleri değişti
DefneRana bbbusra_tasss e bebekten kıyafet almayın bence bir iki yıkamdan sonra ağzı burnu yamuluyor e bebeğin 1- yaş sonrası daha iyi oluyor onun haricinde civilinkiler çok iyi lcw ve hm olabilr kotondan da alıyorm ama onlarda e bebekle aynı kalitede