esleminannesi_ https://www.hizliresim.com/kst0iuf merhaba kızlar sağ kaburga altında çok fazla batma ve agri hissediyorum 15 dk geçkin oturtamıyorum sağa sola dönüp yatsam bile aynı o o kaburgamın altı agriyor şaşmış kalmış durumdayım doktorum da ne alaka ise nst istedi böyle kaburga altı agrisi olan var mi bide rica etsem nst bilen varsa bana söylesin ebe resmen zorla cevap verdi 27+6 haftalığım
umudunannesiii esleminannesi_ canım bbek yukarı doğru ckiyodur ondandır Yani benim öyle bide ağrıyor canım çok yanıyor artk
aselnannesi esleminannesi_ canim bende 36+6 günlük hamileyim bebeğim hep sağ kaburgamin altina toplanıyor ve kaburgalarima tekme atiyor resmen çit çit diye ses geliyor :( bebeğin durduğu pozisyondandir ağrı.
-mehtap38 esleminannesi_ ben 24 haftalıgım sol kaburgamın altı cok acıyo ozellıkle ayakta fazla kalınca
esleminannesi_ umudunannesiii demi canım yemin ederim utanmasam agliycam Ağrı’dan sırtımın arkasına şişe koyup oturuyorum gece uykum sıfır bende biraz böbrek genişlemesi saptadı doktor acaba ondan mj ki diyorum
umudunannesiii esleminannesi_ yok yok 38+6 yim bende aynı durumdaym dün sordum doktora hatta nrmal diyor artk yeri iyice daralmis bde bnm digum pozisyonu henüz almsdi onu da etkisi var
esleminannesi_ umudunannesiii canım senin haftan baya var benim daha erken degil mi iki ay napacam 😔 bide kızım var iki yaşında çok zorlanıyorum
aselnannesi esleminannesi_ evet canım maalesef ağrısına uyaniyorum bazen gerçekten psikolojik anlamda çok yıprandım hasta gibi dolanmaktan biktim evin icinde resmen kambur dolanıyorum 😒
Lale29 esleminannesi_ senin düzenli aralıklarla hafif sancın var kağıdın alt tarafındaki çizgilerdir sancın üst çizgi bebek kalp atışı dır