Krkmzozlem1 İlk çocuğumun adını ben koymuştum. Yiğit Poyraz💙 ikinciyede bana kalsa Kuzey Efe koyardım abisi ile uyumlu olsun diye ☺️ söz verdim karışmıcam diye kesin değil ama şuan Uğur ismine sıcak bakıyor ☺️
Yiğit,Poyraz,Kuzey isimleri hep hoşuma gitmiştir 💫