biologmommm Lokumum aminnn canım çok zor eşimle ben dünden beri mahvolduk birbirimize bakıp bakıp ağlıyoruz çok sahiplenmiştik eşim benden daha çok sarsıldı birde erkekler ruhsuz odun derler vllhi hiçte öyle değil çok ağladı benden saklasada bn farkındaydım yüzümüze bakamıyorduk rabbim düşmanıma yaşatmasin bu durumu
elferhn10 biologmommm aynı durumu yaşıyoruz canım bizde çarşamba tekrar doktora gidicem insallah görürüm tek temennim o Rabbim tez zamanda yeni hamilelik nasip etsin evet erkekler odun deriz ama benimki de çok ağladı 2.bebeğimiz olucak nasip ederse Rabbim bizde kalp atışı duyamadık insallah duyarız Rabbim hayırlısını versin Sağlıkla vakitli sıhhatli ol derse olur bundan başka diyecek birşeyimiz yok canım çok çok geçmiş olsun
Bsra26 Peki nasıl anladınız, bunu . Sonuçta 8haftadan sonra doktor bir ayda bir çağırıyor muayeneye Allah korusun ya o arada birşey olursa diye insan korkar .bir belirtisi yokmu . Allah sabır versin çok zor Allah inşallah tez zamanda tekrar nasip eder
biologmommm Bsra26 yök cnm malesef hiç bir belirti olmadı dr da dedi zaten anlaşılmamış ölür ölmez şükür ki beni zehirlemedi ve çok küçükken bu oldu bu bile beni derinden etkiledi ve bn ilk kalp atımını duydum iki hafta sonra keyfi bebeği görmek için gittiğim de öğrendim gündüz çalıştığın için gece poliklinik hizmeti veren farklı dr a gittiğimde öğrenmiştim rabbim hiç bir anneye bunu yasattirmasin evladıyla sinamason çok zor😏
firdevs biologmommm aynı şeyi yaşadık bizde bebeğim 5 haftalıkken gelişimi durmuş kalp atışını hiç duyamadık kaç tane doktora gittim sağlıksız gebelik alalım çocuğu dediler aldırmadım kızdım çok dua ettim hayırlıysa olsun dedim ama olmadı 11 haftalıkken kendisi düştü bir kanamayla gitti çok ağladım üzüldüm ama Allah sabrını veriyor 1 sene uğraştım tekrar bebeğim olsun diye Allah bana bebeğimi düşürdüğüm ay tekrar bu duyguyu yaşattı çok şükür üç ayımızı doldurduk bunda ama korkmuyormuyum çok korkuyorum hep Allahım sana emanet bana bağışla evladımı diye dua ediyorum rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah nerde varsa tüm dertlere derman versin 🙏🙁
biologmommm firdevs aminn cnm Insllh rabbim içindeki kötü vesveseleride siler ins hep olumlu düşünmeye odakla biliom çok zor ama zorla kafa dağıtacak uğraş bul rabbim nasip ederse her şekilde o dünyaya gelir etmezse pamuğa sarsan kendini gene olacak olan oluyor sen kadere iman et elinden geleni yap bekle