metehaninannesiii Kizlar dogum sırasında hemsireye ne vereceksiniz neler istiyorlar bana hastaneden boyle bir şey hazirlayin demediler ama ben yine de hazirlamak istiyorum her ihtimale karşı ne koyabilirim yardimci olur musunuz?
Gzmm14 metehaninannesiii Valla ben 10 lu hastane çıkışı almıştım onu vereceğim. Bürde alt açma örtüsü ve bebek bezi koyacağım. Kullanmadıklarını geri verirler zaten diye düşünüyorum.
aysekmral metehaninannesiii cıtcıtlı bi zıbın kısa kollu olabilir alt üst şapka eldiven çorap bez canım bunlar yeterli oluyo
Esragnss metehaninannesiii bir adet bez ve ıslak mendil müslin zıbın şapka body ve altı çorap ve eldiven ben bunları hazırladım bir pakete koydum
Ozgrrr Gzmm14 ilk bebeğimde valizi açmışlar kafasına göre giydirmişler istediğim takımı giydirmemiş üstüne bnde 2 tane aldım pjima yedek olanı giydirmişler şimdi de aynı şeyin olmaması için ne yapacam bilmiyorum.
[silindi] aysekmral peki ilk giyilen kıyafetler leke oluyormuş öyle mi? Sonra hemen üstünü değiştiriyor muyuz eve gelince mi değiştiriyoruz nasıl oluyor
Esragnss [silindi] ay evet ben kadın doğum hemşiresiydim bir vakitler gerçekten ilk giyilen takım bazrn kan oluyor yada leke oluyor ister istemez o yüzden temiz beyazları hastaneden çıkarken giydirmek için ayrı paketledim 5 li gri bir takım ayarladım ilk giydirilmesi için
aysekmral [silindi] hastanede kaç gün kalıcağınıza da bağlı bu leke yapmasa bile ilk zamanlar kakasını cok taşiriyor bebekler duruma göre hareket edersiniz yedekli koyun siz zıbınları alt üst takımı yada tulumu ne koyucaksanız 🥰
Ebrusnhzl metehaninannesiii 5li yada 10lu hastane çıkışını ve bez mutlaka koyun yanınıza bebek için ve sizin içinde yedek kıyafette koyun ne olur ne olmaz ıslak mendik ve bezide fazla fazla alın yanınıza
Esragnss [silindi] kesinlikle öylerica ederim , ben üç takım koydum biri verilecek olan biri yedek diğeride eve gelirken giydireceğim takımı diye 😄🙆🏻♀️
aysekmral Ozgrrr bı poşete koyabilirsin takım olarak hazırlayıp hemşireye verilicekler dıye de not yazarsın yanında olacak kişiyi de bilgilendirirsen bu verilecek diye iyi olur.
Gzmm14 Ozgrrr Canım ben kilitli poşetlere koyup üzerine yazacağım hemşireye verilecekler diye. Sende öyle yap bence.