Prensesiminyolculugu Kızlar bebegim Kasım bebeği ve peluş tulum alacağım ama beden olarak 3-6 ay mi alsam yoksa 6-9 mu aslinda büyük alma istiyorum ama yeni doğduğu sıralarda da giyenbilsin istiyorum karar veremedim
Merkun Prensesiminyolculugu 6-9 çook büyük canım 3-6 al ki o bile çok büyük olur ama 6-9dan iyidir :)
Denizyildizii Prensesiminyolculugu İlk doğduğunda battaniyeye sarılıyor tulumu 6 9 alırsaniz daha fazla kullanırsınız.
aysekmral Prensesiminyolculugu 3 6 al canım 6 9 hem büyük olur hemde kiş bitmis olur onlar olana kadar 3 6 ideal
Sblatc Prensesiminyolculugu bence 3 6 almak iyi. Çünkü bebek 6 9 aylık olduğunda yaza denk gelmiyo mu? Bende Kasım sonu Aralık başı gibi doğum yapıcam 6 aylıpa kadar en fazla kışlık şeyler aldım. Yazın 6 aylık ve sonrası
Prensesiminyolculugu Merkun canım onu bende düşündüm ama bir yandan da çabuk büyüyorlar ya buda hani bir iki kere giyip sonra kenara atılsın da istemiyorum mont gibi çünkü 😅 ayy valla şaştım
Prensesiminyolculugu Denizyildizii aysekmral Sblatc çok teşekkür ediyorum kızlar mantıklı hem battaniye olayı hemde kış bitiyor ama ben bir yandan da kalıp olarak da tereddüt ettim ama öyle yaparım artık
Kaderx Prensesiminyolculugu yeni doğanlar için cnm 0,3 zaten ne küçüğü O bile büyük geliyor bebek.kucucuk kaliyo içinde 1 aylık 2 aylık 3 aylık olcak çocuk o na göre zaten elleri ayakları minicik bedeni bebeqin
Prensesiminyolculugu Kaderx aynen alacağım şeyi mont gibi düşün ama normal kıyafet tulum felan değil canım
Kaderx Prensesiminyolculugu monylt yeni doğan bebeqemi alcan mont yoktur sanırım. Tulumlar oluyo.kislik. üstünede kalın battaniye tamamdir
ekininanne44 Prensesiminyolculugu 3-6 ay alın ben bebeğime hep 0-3 ay almıştım çok hızlı kilo aldı daha 1 aylık ama 3-6 giyiniyor