ayse29 Kizlar merhaba.doktorumuzdan ne zaman rapor alıyoruz hangi haftalar arasında? Çalışabilir raporu değil mi doğum sonrası para almak için?
0322sukran ayse29 32 hafta olduğunda doktoruna gidip çalışıp veya çalışamıcaginizi söylüyorsun oda ona göre rapor veriyor 32 den 37 e kadar da çalışabilirsiniz bu sizin tercihinize bağlı 32 de çıkabilirsiniz ama 32 olmadan rapor parasi alınmadığını biliyorum
marbling10 0322sukran 32 olmadan rapor alınırsa da rapor parası alınır. Ama yasal hak 32 de başlıyor, diğeri sağlık raporu olur 32 de alsığı ise analık izni diye geçiyor