Sksksksks herkes olun diyor olma diyen Dr yok artık. Ama korkuyor insan.bu ay Bi belli olsun durumlar. Aşılamaya gecicem bende adet olursam. Tutmazsa aşı olurum herhalde. O ay korunur diğer ay denerim. Benim arkadas biontech oldu 1 ay sonra hamile kaldı. Şimdilik hersey yolunda