aysessozer canım benimde adetimin 15. Günü, bugün sabah çiZgiler koyuydu ama akşam bi daha yaptım silik çıktı ama yinede bugünü değerlendirdim ben. Yarın değil ama belki öbür gün yine değerlendirirm sonuçta sperm 3 güne kadar yaşayabiliyor içimizde. Seninde yumurtlaman olmak üZere eli kulağında 🙏🏻 Bence bugün ve çarşamba değerlendir🙏🏻