Gulserenn21 Ya benim büyük ilk kizimin adı Delal bu ikinci kızım olacak inşallah ben daha isim bulamadim
ayisigii Gulserenn21 ikincisi de Zelal olsun eltimin adı :) hem güzel bir isim her diğer kızınızın ismiyle uyumlu
Clkha Gulserenn21 İlay ismini koymayı düşünüyorum 🌸Biraz az konulan bir isimmiş ama ben sevdim şahsen 🥰
songulkarasu20 Gulserenn21 Benimde bir oğlusum olucak fikir olsun diye yazıyorum kızım olsaydı Mavi 🦋 koyacaktım.
Duruu61 Gulserenn21 Benim iki çocuğumda erkek sadece öneri olsun diye yazmak istedim ☺️ Duru,Nilsu,Asya,Kumsal,Nehir,Ayça,İpek,Ayliz,Irmak,Defne ✨