teletabi ilk doğumumda başka bir hastaneye gidiyordum fakat şans ya işte hastanenin trafosu patlamıştı o hastanede doğum yapamadım direk bucaya gitmek zorunda kaldım. Almışlardı hiç sorun etmeden, acaba diyorum trafo olayı yüzünden mağdur olmamam için mi aldılar yoksa gittiğinde zaten alıyorlar mı doğuma herhangi bir dosya olmasa da