nhalgnysu_ Dlkkoge ben sadaya gidiyorum hamileliğimin başından beri ama 120 lirayla başladık 165 lira oldu muayene ücreti doğuma kadar 200 olacak galiba 😁
Dlkkoge nhalgnysu_ maalesef orası öyle geçen gittim sada devletten farksız can hast ile çokta fiyat farkı yok canı tercih edicem gibi ama bakalım
nhalgnysu_ Dlkkoge Ben eşimin işi gereği burdayım memlekete gitsem orda yapsam doğumu oda olmuyo bakalım artık napcaz ☺️