Guley_ o bebeğe bağlı canım. Ben oğluma 3. Gün vermiştim kabul etmemişti. Yanlış hatırlamıyorsam 1 aylıkken sadece uykuya geçişte kabul etti uykuya daldığında kendi ağzından attı şimdi 3 ay 5 günlüğüz aynı devam ediyor uyuduktan sonra atar emziğini ☺️ Denemen gerekiyor bazı bebekler hiç kabul etmiyor emziği