Tugcedoruk 4 kg doğmuş olsa da kaybedecekti kilo ödemden dolayı bütün bebeklerde oluyor bence cok iyi ameliyatlara rağmen 🥳 çok güçlüler insan görünce hayretler içerisinde kalıyor zamanla her gördüğünüzde bir medikal cihaz eksilmiş olacak yüzü şekillenecek inşallah kucağınızda size gülümseyecek bile 🙂 size göre biz orta derece prematüre sayılıyoruz kızım 30+0 da doğdu 1365 gr dı. Ama siz kiloya haftaya takılmayın olacak olanın önüne geçilmiyor rabbim evladınıza sağ Salim kavuştursun sizi hergün 5 dk harikaymış 🥳 zamanla artar beslenmesine başlandığında ,süt sağıyorsunuz değil mi 🙂 hastanedeki cihazlar en iyi şekilde sağar gittikçe isteyip orada da sağın mutlaka 😊