ElifB08
Kıyafet hiç birşey almadım desem yeridir, kış bebeği diye…malum kışlıklar daha yeni yeni çıkıyor.
Ama ev sıcak olacağından kışlık olmayan bir kaç çıt çıtlı badi, bir kaç çift çorap , alt üst takım aldım..
Harici beşiği , park yatağı , puset , ana kucağı , kanguru , küveti , şampuan gibi tüm kişisel bakım ürünleri, deterjanı , oyuncağı, biberon ve emziği, müslin örtüsü aklıma gelmeyen bir çok şeyi tamam 🙂
Sadece eksik olarak dolabı , kapı süsü ve oda için aksesuarları kaldı..🎉 doğsalarda kavuşsak artık.