aybsr Doğum yaklaştı annemlerde kalıyorum ama tüm ev ahalisi benden şikayetçi aşırı horluyormuşum gece resmen nefessiz kaldığımı hissediyorum genizim kapanıyor sanki doğumdan sonra geçer mi acaba bu sorun ben dahil herkes rahatsız bu durumdan 😴😒
caninsin90 aybsr bende ilk hamileligimde oyleydim tamamen normal ve geciyor ozellikle dogum sonuna yaklasinda vucutda odem ve siskinlikten nefesssiz kalirdim esimde beni videoya cekmisligi vardi 😂
elif_2021 aybsr bende yaşadım aynısını horlama sesime uyanirdim ama bal eşim asla horlamiyorsun bebek gibi uyuyorsun diye teselli ederdi beni merak etme bebek doğduktan sonra geçti 🥰 hoş öyle derin uyku yok artık ama olsun oğluma feda olsun🥰💙🤭🙈
Basak41 aybsr Bende aynıyım eşim bi ara salonda bile yattı uyuyamıyormuş yanımda😄 içinde Aslan mı var diyor 🤣 üstüne nefes darlığı da eklendi uykular haram artık inş Doğumdan sonra geçer 😊
aybsr caninsin90 hadi ya dalga geçiyorlar bir de 😅benim eşimde bazen hık hık diyip tıkanıp kalıyorsun bir şey oldu sanıyorum sirkeliyorum bir kendine gel diye diyo 😂
aybsr Basak41 normalde ben de horlayan biri olursa yatamam şimdi diğerleri benden rahatsız oluyor çok söylendim heralde zamanında başıma geldi 😅