Merhaba öncelikle herkese hayırlı doğumlar .
ben doğumdan 18 gün sonra aşırı karın sırt agrısıyla hastaneye kaldırıldım 6 gün hastanede yattm 4 günü yoğun bakımdı. Safra kesesinde taş var dediler ama kanalda da taş varmış sonra kanalda ki taş düşmüş dediler tekrar ameliyat için gttim tekrar kanalda taş var önce ercp olman gerekiyor dediler başına gelen var mı ercp olup snra safra kesesini aldıran varsa eğer bu iki işlem arası ne kadar oluyor? Çok zorlu bir süreçti bebeği evde bırakıp bırakıp hastaneye gidiyorum korkuyorum da bir yandan başına gelen varsa lütfen yardımcı olablir mi 🥺