elif8 https://www.hizliresim.com/55igrlw Regl gunundeyim. ? Ovulasyon testiyle denedim? Aslinda cok silik cikiyor bu cizgiye bile sastim
derindemir elif8 evet aslında t nin c den koyu olması gerekiyor ama regl gününde olan biri içinde fazla koyu bence t çizgisi.bence bir erken gebelik testi alıp deneyin
Omay0707 T cizgisi koyu oldugunda gebelik oluyor canım [url=https://www.hizliresim.com/bmzhll1][img]https://i.hizliresim.com/bmzhll1.jpg[/img][/url] mesela bunun gibi olmalı
elif8 Tgcbbrdmr gercekten yok ya…. okadar sabrim tasti ki .. acil tatile ihtiyacim var kafami duzeltmem lazim. Psikolojim cok bozuldu kafamdan atmam lazim biktim