Merhabalar. Ben bugün hamileliğimin 40 haftasını doldurdum ancak açılma sancı vs hiçbir belirti yok. Doktorum bebek kanala inmemiş dedi. Eğer çarşamba günü de böyle olursa sezaryen yapacakmış. Ben evimden farklı bir şehirde doğum yapacağım. Evimize uzaklık yaklaşık 1 saat 15 dk. Hastanede 1 gece kalınıyormuş, hastaneden çıkınca evime özel aracımızla gitmem sorun olur mu benim için. Dikişler filan acır mı tecrübeli arkadaşlar fikir verebilir mi.