Gta-35 Ctesi günü ilk defa pruluton iğne oldum. iğneden sonra hep sıvı şekilde akıntı gelmeye başladı İğneyi kullanıp bu durumu yaşayan var mı?
Melek3 Gta-35 bnmde akıntım var ama iğneden kaynaklı değil sanirm beyaz ve yoğun bir şekilde 🤷 ben 2 haftadır iğne kullanıyorum ama iğneden değildir
Gta-35 Melek3 Benim ki çok sulu şekilde amninyon sıvısını acaba diye korktum ama daha 11. Haftadayım 3 gündür o şekilde sıvı geliyor bu haftada okadar sıvı olmaz diye düşünüyorum o yüzden korktum açıkçası
Melek3 Gta-35 sanmıyorum ya enfeksiyon vs gibi durumlariniz varmı benimde iç camasirim sürekli yaş gibi oluyor du o akıntı dan kaynaklı o ara enfeksiyonum vardi
MelekAlyaM Canım o iğne akıntı yapıyor. Progesteron hormonunu yükselttiği için. Ben onun oncesındede progestan iğne kullanıyordum ondada akıntım oluyordu. Bunuda haftada bir vuruluyorum ilk günler çok akıntı oluyor 4. Gundne sonra azalıyor akıntım