😞 kızlar birkaç gündür kücük lekelenmelerim vardı 2 kerede doktora gittiğim halde birşey yok dendi bugün sabah 2 parmak kadar kan gelince doktora gittim oda kese dışında kanama alanı olduğunu söyledi ve ekstradan pruloton iğne verdi cuma tekrar gidicem yanına kanaman artarsa beni ara dedi numarasını verdi başına gelen var mı geçici bir durum mu neler yaşadınız ne zaman geçti bir bebeğim daha var eşim aileme bırakıcak dinlenemiyorum diye