Duygu_t Kizlar bu bebek daha ne zaman doğacak şimdi hastaneden geldim ne ağrı çıktı nst de ne başka bişey gayet iyi keyfi yerinde yatıyor suni sancı almak istemiyorum nasıl doğacak 🙄
Acemianne34 Duygu_t bende aynı haftada aynı gündeyim yarına kadar dogdu dogdu doğmadı Çarşamba yatışım yapılacak suni sancıyla deneyecek doktorum normal doğumu 🤒korkuyorum valla ne yalan söyleyeyim
Duygu_t Acemianne34 bende korkuyorum suni sancı dan rabbim yanımızda olsun inşallah Allah kolaylık versin