cnn34 cok fazla bilimsel konularda doktorun yardimci olur mutlaka canim ama benim bildigim ve yasadigim fsh 10nun uzerinde olmasi amh degerinin az oldugunu gosterir ama sunu da ekleyim sana amh degerinin dusuk olması normal yolla gebe kalmayacagin anlamina gelmez o yuzden olumsuz dusunme lutfen bazilari tek iliskiyle hamile kalir bazilari aylarca yillarca deneyerek veya laboratuvar ortaminda bu hayatta herkesin imtihanlari farklidir
-