Hatunnn Benim az kaldı. 33. haftadayım ama hala çantamı toplamadım. Aslında çoğu şeyi aldım. Haftaya izine ayrılacağım inşallah ondan sonra hazır etmeyi planlıyorum. Bebek bezi, bebek giysisi filan veriyorlarmış. Ama ben de yanıma alıcam ne olur ne olmaz diye. Bu hafta sonu gidicem doktora. olmadı yenidoğan katına çıkıp sorayım:)