Ikibebeklianne1 Kizlar merhaba dogumum nisan ortasi görünüyor ilk bebegim yaz dogumluydu alisveris kolaydi bunda kararsizim nisan dogumlu bebeklere ne almayi dusunuyorsunuz 0 3 ayliklari :)
2-prensesannesiii Ikibebeklianne1 Benim kızım 16 nisan da doğdu. Herşeyi uzun kollu aldık.cunku daha küçük oldukları için üşüyor. Haziran da falan kısa kollu çıtçıtlı badi ile tuttum . Ama altına hep uzun giydirdim . Yani havanın durumuna göre. ilk giydirdiklerim hep uzun kışlık olanlardan aldım.
1919 Benimde nisan ayı doğum inşallah 🙏 bende hesap ederek yazlığını kışlığını ayına göre düşünüyorum ama suan çok erken