Ozgetrn Merhaba hamile olduğumu bilmeden antibiyotik hap kullandım şuan 38 günlük hamileyim bu konu hakkinda bilgisi olan var mı başına gelen var mı yazarsanız sevinirim
Glsm_1 Ozgetrn ben şuanda kullanıyorum dişimim ağrısından mahvoldum 39 haftalıgz . Doktorum antibiyotik önerdi . 5 adet içtim ağrım gitti ne çektim dişten. 5 tane kaldı devam edeceğim
Ozgetrn Çok tşk ederim benekte bir sıkıntı olur diye korkuyorum bende dün öğrendim gebeliğimi süpriz oldu. Hem covid aşısı yaptırdım hemde idrar yolu enfeksiyonu olduğum için antibiyotik kullandım inş bişey olmaz
Bebegimveben0811- Ozgetrn adın ne haplarınızı ben şuan 2.kez antibiyotiğe başladim enfeksiyon yüzünden 15 haftalık hamileyim