Kızlar o kdar mutluyumki. 4 yıllık evliyim 2,5 yıldır bebegim olmuyor hiç bir sorun olmadığı halde. Her ay negatifi gördüğüm için ağlamaktan helal oluyordum. Eşim bugun aradı artık çok üzüldün. Tüp bebek tedavisine başlayalım dedi. O kadar sevindim ki. Alalh yüzüme gülerse bir evlat sahibi olacam. Tabi yine allahın bilecegi iş. Ankarada tüp bebek tedavisinden memnun olanlarınız varmı eğer varsa söylermiisiniz?