Sema_hysz bende 30 haftalık hamileyim. Hareketkerini hissettiğim ilk günden beri hep aşağıda hissediyorum zaten. Ama özellikle 1 haftadır iyice aşağıda. İçerden vajinama baskı yaptığını hissediyorum. Dışardan hareketlerini göremiyorum. Kontrolüm 2 gün sonra sorucam doktora. Ama sağlık ocağına gittim 3 gün önce gebe izleme. Kalp atışının sesinin gürlüğünden anlado hemşire sırtı dönük yüzü sana dönük yani dedi. Ayaklarıda muhtemelen aşağıda oyüzden aşağıya baskı yapıyor ve hareketleri içeride hissediyosun dedi.