Kizlar merhaba 36 haftaligiz ancak benim artik takatim kalmadi son zamanlar hic gecmiyor midem 7-24 araliksiz siddetli bi sekilde yaniyor ne sut ne leblebi ne gaviscon nede baska bisey fayda etmiyor. İcim darlaniyor artik sabrediyorum ama sabriminda son demlerindeymisim gibi. Yemek yiyemiyorum asitten bogazim tahris olmus durumda. Zaten yedigimide bi kac saate istifra ederek cikariyorum. Dogum yapan anneler mide yanmasi bebek dogar dogmaz geciyor mu ? Lutfen geciyor deyin inanin cok yoruldum bu durumdan.