bebisimbenmmm mavi ben de 30. haftam canim agrim yok sadece belim hareket edince biraz ağrı oluyor ve yemek yerken ağırlaşma bende de oluyor
Merveozcelikcckl mavi 33 hafta olacağız cumartesi ve ben de adet ağrısı gibi ağrılar oluyor bir haftadır günde 3 kere falan geçen hafta bu yüzden nst ye bağladı doktor birşey çıkmadı doğuma hazırlık ağrılarıymış
mavi bebisimbenmmm Anladım zaten kontrolüm var gideceğim hastaneye ama benim kendi aynı haftada ki gebelere sormak danışmak istedim herkesde oluyordur belki diye.
Sev19 29+5 gunluguz hafif agrilarim oluyo benimde konturolume 1 hafta var yoruldugumda agrilarim daha çok oluyo