Minikkkkkkk Kızlar her hafta nst kan düzenli veriliyormu doktor sürekli istiyor ama yani ne kadar sıklıkla doktora gidip neler veriyorsunuz
Mapiamapia Minikkkkkkk her hafta kan vermiyorum ayda bir takibim yapılıyor fakat nts ye her hafta giriyorum hatta şikayetim.olursa daha sık
Mapiamapia Mapiamapia benim hamilelikte troit problemim oldu oyuzden aylık kan takibim yapılıyo olabilir
Gzmsrn Kan ayda bir kere veriyorum takibi yapılıyor ama nst 34. Haftadan sonra her hafta çekiliyor 38. Haftadayım şuan