Merhaba bayanlar 10+4 ikiz gebesiyim ağrım yok hissetmediğim bir yoğun kanamam var sürekli acile gidiyorum bir problem gözükmüypr bebeklerden sürekli yatıyorum iş yapmıyorum ilişki yasak ilaçta verdi doktor ama hala kanamalarım var nedeni nedir acaba böyle durum yaşayanlarınız var mı acaba?