Dilaraa1 momysss o kadar bensin ki. İnsan kendinden yorulur bıkar mi ? Ben inan ki bıktım Allah affetsin. Kafam da hep kötü senaryolar sanki ölecekmisim gibi bi de bu virüs korkusu. Yanı yedim bitirdim kendimi