Eymeniminannesi minnakannecim 40+4 ama dayanamiyorum artik. Ne yatabiliyorum, ne oturabiliyorum. Yarın kontrolum var kendiliğinden gelmezse büyük ihtimal bir iki güne suni sancıyla doğuma alırlar daha fazla beklemez doktorum.
minnakannecim Eymeniminannesi Banada perşembeye kadar beklicez gelmezse sezeryan olcam ya inşallah tez zamanda doğurursun canım gerçekten zor bi süreç ama ben hala çok hareketli ve dinçim ya bu kadar harekete nasıl doğmuyor anlamıyorum