Arkadaşlar göğüs pedi:
lansinoh 60lı:60 Tl
ilk ay emziği avent philips 95tl
depend 9lu 42tl
göğüs gümüş kapak silverped999 140Tl
sizce bu fiyatlar uygun mu yoksa daha uyguna düşermi beklemeliymiyim alanlar varsa daha uyguna bilgi verebilirse sevinirim daha öncede bir alışveriş yaptm böyle snra inrime girdi herşey toplamda 500 tl zarara girdim 😁beşikte falan birde ilk üç ay -6ay kozmonot tulum kullanabilen var mı gereksiz mi?