Banada nasip oldu doğum hikayemi paylaşmak hiç gelmiycek gibiydi 😁 cumartesi evi temizledim gece 2 ye kadar yordum baya kendimi sonra 3 gibi yattım sabah 5 gibide bebek toplanıyormuş gibi ağrı hisettim kasıklarımda önemsemedim yoruldum bebek toplanıyor zannettim uyumaya çalıştım sabah 8 de hafif su geldi iç çamaşırım ıslandı kalktım değiştim sonra lavaboya gittiğimde nişanım geldi nişanım geldiyse vaktim var dedim biraz dolandım evin içinde 6 dakikada 1 gelen sancım vardı sancı sayar indirdim hemen dakikalarımı saydım eşimi kaldırdım kahvaltı yaptık evi topladık öğlen 2 ye kadar bekledim 3 dakikaya düşsün diye hastane yakındı çünkü 3 dakikanın altına düştü artık bende dayanamıyınca hadi kalk gidelim dedim eşime hastaneye geldiğimizde 8 cm açılmam vardı işlemler yapılana kadar 9 oldu ve direk doğum odasına alındım 15-20 dakika sürdü doğum 15:40 da kızımı kucağıma aldım 3100 gram doğdu 2 nci bebeğim olduğu için biraz tecrübeli davrandım hemen gitmek istemedim size tavsiyem evde çekin sancıyı gittiğinizde hemen doğum yaparsınız beklemezsiniz darısı tüm annelere inşallah hayırlısıyla hepiniz sağ salim bebeklerinizi kucağınıza alırsınız 🙏