Uyumsuzzz 34+5 haftalıgım dün mıde bulantısı ile doktora gittim doktor bu haftalarda normal dedi bebek sağ tarafa baskı yapıyor dedi hiç iştahım yok korkuyorum kilo alamıcak bebeğim 😔 yasayan varmı
Yama Uyumsuzzz merhaba cnm bnde 18+5 gebeyim inan bulandıran bisy yiyemiyorum bnde korkuyorum bebek kilo alamaz diye sanirim bnde doğurama kadr bulantı yasiyacam yediğim tek şey meyve yoğurt nasil beslemek bilmiyorum bulantı ilaçları da fayda etmiyo gerçekten hamileliğini norml yasayan annelere imreniyorum artik
Dali Bende 34+3 haftaliğim ,benimde iştahım yok zar zor meyve ya da haslanmıs sebze yiyorum canım hiç bir şey istemiyor.Herelde bebekler mideye baskı ypıtor tokluk hissi geliyor bilemiyorum
Uyumsuzzz Dali aynen doktor öyle dedi biraz rahatladım ama bu seferde oğlum zayıf gibi 2 kilo bu haftada biraz mınyon geldi 😔
Uyumsuzzz Yama cook geçmiş olsun inan çok kötu bişey hamileliğimin başlarında pek yaşamadım yüzdük yüzdüm kuyruğuna geldım mide bulantılarım başladı 😞bebek kilo alması için yiyebiliyorsan muz ceviz kuruyemiş filan ye en azından o zaman alır inşallah ben kendimi zorlamaya çalışıyorum
Yama Uyumsuzzz bnde zorluyorum ama bi elimde poşet artik kanka oldum sanirim hep bole geçicek doktor geçer dedi 16dan sonra ne gecmesi bacim artti sanki artik yoğurttan bile sıkıldım ama önemli olan bebek tabiki daha önce 2 kere düşük yaptim zaten suan bulantı yaşıyorum yinede cok sukur diyorum ama prilam artik bünyem alıştı bi fayda yok biran once sayılı gün geçse kucağıma alsam onu istiyorum
Uyumsuzzz Yama Allah şifa versin rabbim yavrularımızı korusun dogru zamanda inşallah kavuşalım evlatlarımıza