Minik_mucizem2 Merhaba arkadaşlar. Bu ay klomen kullandım ilk defa ve adetim bugün 4 gündür gecikti . Hamilelik belirtilerimin hepside var ve test yaptım negatif çıktı. Sizde adet olur muyum
kartanesi02 Minik_mucizem2 açıkcası ben 2 defa klomen kullandım ikisindede kullandığım ay hamile kaldım ilki düşük oldu tabi ama geciktirme yaparmı bilmiyorum biraz daha bekle belki geç döllenme olmuştur hakkında hayırlısı olsun inşallah
Gamzenur124 Minik_mucizem2 kan testi en doğru sonucu verir kaset testlerde yanılma olabiliyor veye geç döllenme ise henüz çıkmaz
Gamzenur124 Minik_mucizem2 klomenle gecikme de olabiliyor canım klomen kullandığını sonradan gördüm benim 10 gün gecikmem olmustu kullandığım dönem
Ogretmenanne91 Klomen den sonra bazen aşırı uyarılma sonucu yumurta çatlamayıp kiste dönüşüyor, yaşamıştım aynı durumu. Eğer usg ile çatladığı görüldüyse de gebelik olabilir. Kan en iyi sonuç verir.
Minik_mucizem2 elif8 gebelik belirtilerinin hepsini yaşadım ama adet olucam gibi hayırlısı olsun herseyin