Merhaba 38+3 üm iki gündür az hissediyorum hani böyle ayağı cikcak gibi olurdu oynardı şimdi azcik itme gibi dışardan çokta belli olmayan az hareket etti doktorum rahat biri iki gün sonra nstm var en son geçen hafta girmiştim şimdi sorsam normal yeri azaldı diyeceğine eminim o yüzden sağlık ocağına gittim kalp atışıni dinlemek için normal dedi hemşire sadece son zamanların dikkat et dedi Allah korusun kötü bişey olsa kalp atışından belli olurdu dimi