Rabiababy Merhaba tatliş anneler☺️ size bi sorum olucak 12 hftalık gebeliğin içindeyken 2′li tarama testi sırasında bebeğin cinsiyeti belli olurmu 😍 tecrübeli anneler tecribelerinize ihtiyacım var🍀🍀
Meryem2746 Rabiababy tam net belli olmaz 14.haftada tamamlanıyor organı 13+5 de tahmini kız demişti doktorum bana 16 haftada net kız denildi biraz daha beklemeniz lazım 🥰
AlyaEkmen_ Rabiababy bizim belli olmuştu 11+3de yüzde 99 erkek dedi değişmedi 21+0dayiz detaylı ultrasonda da erkek dendi 💙🥲
PnrZynp22 Rabiababy Benimde 12. haftada belli oldu şuan 19+5 haftadayım bu süreçte her gittiğimde kız dedi 😍
Avokadoo @Rabiababy pozisyonu gosterirse belli olur benm sipa gostermedi %70ihtimal verdi o da dogru cikti
AlyaEkmen_ hfh ilk çocuk evet açıkçası hurafelerin hepsi kız çıkıyordu ona rağmen erkek imiş bebeğim 🙄yani o hurafelere inanmamak lazım
AlyaEkmen_ Rabiababy bulantı kusmalarım oldu erkek bebekte olmaz derler normalde 🥲ekşi yiyordum sürekli tatlıdan baya uzaklaştım makas bıçak göbek şekli vs herkes kız diyordu sonuç olarak detaylı ultrasona da girdim kesin erkek dediler 🥲💙
Fatma2710 Rabiababy be 12. Haftada öğrenmiştim alttan muayeneyle gördü dr erkek dedi karnimdan gözükmedi.