Seydahmet bizim bir akrabamız 4 ay adet oluyor hatta hamile olduğunu bile bilmiyor doktora düzensizlik şikayeti ile gittiğinde cinsiyeti de öğrenip geliyor 😃 çok şaşırmıştım 8 sene önceydi hatta bende oğluma hamileydim ama o abla Doğum yapmıştı o zaman ve 3. Çocuğuydu nasıl anlamadı hala şaşırıyorum ... suanda da gününü bekleyen bir hamile arkadasım var oğlu 1 yasında oda adet düzensizliği ile gidiyor 3 aylık öğrenip gelio