Gelen giden yok belirti sıfır napmam gerekk doğumun başlaması icin🤣🤣
12349383 bende burda bekliyim😀🤦🏻♀️
40+5 ,bu sene kimse doguramiyor galiba 🤣
Kaderberatmelek Galiba oylee🤣
39+1 bence bu sene dediğiniz gibi çok nazlı bebekler 😍
doga21 Umarım kendiliğinden gelirler 🙄
12349383 inşallah ya aon gittiğimde kanalı zorlıyor demişti doktor
doga21 bende daha tık yok ne kanala girme ne dönme🙄🙄
12349383 benim dönmüştü en son çatı kemiklerim üzerindeydi girmeyi zorluyor dedi