39+3 oldum hala doguramadim diye özel hastaneye gideyim dedim bugün gelmişken çatı muayenesi yaptırayim dedim aslında normal dogurmayi düşünüyordum fakat doktor çatımin çok fazla dar olduğunu söyleyince plan tamamen değişti zaten bende çatı muayenesi yapılırken daha doğuramayacagimi anladm . Yarın sabah saat sekize tarih aldık hayırlısıyla yarın kucağıma alicam evladımı ama yarım bayılma yada tam bayılma konusunda coook kararsızım tecrübeli anneler tecrübelerini benimle paylasirsa Cook sevinirim ❤️ dualarınızı bekliyorum şimdiden güzel annelerim .