zeynepergun-2502 Kızlar merhaba ben 28. Haftaya girdim ve hala dışardan hamile olduğum belli bile değil dr soruyorum bi sorun yok diyor ama çok endişeleniyorum hiç kiloda almadım yaşayanlar varsa yazabilirmi içim rahatlasın
Sedapolat zeynepergun-2502 beeen canım 😂 29+1 olduk ama hala kimse hamile olduğuma anlamıyor dar giyersem küçük top gibi birşey var oda genel insanlar göbek sanar ama canını sıkman gereken bir durum yok ilk gebeliğim benimde olabilir bunlar
Dilara0638 zeynepergun-2502 bende aynısını yaşadım iç karnın çok geniştir o yüzdendir benim 28den sonra büyümeye başladı o zamana kadar kimse hamile olduğumu anlamıyordu şuan azda olsa hamile olduğum belli yani sanki daha 5aylık gibi fln ama 30+4üz bu arada😊
Selviinurr zeynepergun-2502 38.haftaya girdim daha yeni yeni dışarıdan anlaşılır oldu göbeğim. Çok şükür bebeğin gelişiminde falan Bi sıkıntı yok onun için dert etme
Yagmur00 zeynepergun-2502 bnde kılo almadım ama gobegim war bide bazıları oyle gobegı buyuk bazılarının kucuk göbeği oluyormus
zeynepergun-2502 Sedapolat maşallah bide dışardadakilerin tepkisi canımı sıkıyor sen nasıl hamilesin hiçbişeyin yok diye öyle olunca daha da takıyorum kafama ama yalnız değilmişim çok sağolun ❤️
zeynepergun-2502 Selviinurr bende de aynısı çocuğun gelişiminde hiç bi sıkıntı yok hatta haftaya göre ilerde ama işte artık laflar sinirlendiriyor sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah çok az kalmış ☺️
Sedapolat zeynepergun-2502 kesinlikle yalnız değiliz boşver amaaan hayırlısıyla kucağımıza alalım milletin dedikleri önemli değil 😂
Deletedmom93284 zeynepergun-2502 nasıl hamile olduğunuzu sorgulamak onlara mı kaldı hiç takmayın kafanıza 😊🌸
[silindi] zeynepergun-2502 ay şunda bile insanı kötü hissettirecek birşey buluyolar yaa sanane benim karnımdan dimi. Bence küçük karın hem hareket hem catlaklar açısından büyük avantaj benim annem doğuma gittiginde herkes kaç aylık 6 gibi diye soruyomuş ben 3300 g doğmuşum. bende öyle olmak isterim
busra1997alpaslan2021 zeynepergun-2502 kiz ben 32 oldum karnımı gören masllah dio inanmıyorlar bana 5 aylik diolar ne istiyorsun hahahahahh 7de çıkar küçük karin dez avantaj hareketlerin fazla kistlanmiyor mis gibi iç karin büyük
teletabi zeynepergun-2502 oğluma hamileyken 30.haftamda bile çok belli değildi dışarıdan dikkatli bakılmadıkça. 30 dan sonra büyüdü biraz ama az. Ben ilk 5 ay zayıfladım. Toplamda 4 kilo felan aldım bebiş sağlıklıysa sıkıntı yok kuzum. İç karnın geniştir. İlk gebelikse ondanda az çıkıyor olabilir ben şuan 12+2 hamileyim. Oğlumda 30 da olan karnım bunda 12 de çıktı 🙄🤣
Dunyabebek zeynepergun-2502 Bende de aynı şey var. 47 kiloyla hamile kaldım aşırı minyon biri olarak şuan 53 kiloyum sadece karın bolgem ve popo kısmım kilo aldı. Kimse hamile demiyor . Her hastaneye gittiğimde bir kaç kadının elestirisine maruz kalıyorum zayıflığımla bir mutlu edemedim su insanları.
Avokadoo @ZEYNEPERGUN 22.haftamdayim 13de cikti baya baya gobegim var onceden ay gobegim cikinca nasil olcak diodum smdi hic guzel gelmio keske gec ciksaydi
Selin12- zeynepergun-2502 iç karnınız geniştir oyuzden dışarıdan gözükmüyordur benin bu üçüncü hamileliğim şuan 16+5 haftalık hamileyim daha karnım çıkmadı ilk iki dogumunda da en son doğuma gittiğim de 6 aylık hamile gibiydim
Ada92 zeynepergun-2502 yengemin de öyle iç karnı genişmiş galiba kiloda çok almadı ama hiç belli değil BNde 38+4 haftayım zayıfım 7 kilo aldım göbeğim var ama 38 haftalık yerine 27 haftalık gibi