ArenAsilmomm Kızlar 5-6-7 de olup aşırı iştahsızlık yaşayan var mı😏 çok açım ama hiçbir şey yiyemiyorum içim almıyor
eso14 ArenAsilmomm ayyy bende öyleyim. 5+2 yim. Bi ara mide bulantım çoktu. Af edersin safra çıkartıyordum. Doktora gittim ilaç verdi bir sefer kullandım psikolojik mi anlamadım düzeldi😂 Ama yine iştahım yok açım ama yemek istemiyorum