Buseali7 Kızlar 10 haftalık hamileyim b12 80 çıktı düşük baya aile hekimi benexol 250mg verdi ama kullanma talimatını okuduğumda hamileler için uygun değildir diyor hamilelikte kullanan var mı tedirgin oldum
Kirmizivosvos Buseali7 ben kullandım canım hamilelikte öncesinde de düşüktü zaten bir kuru bitirdim hemde ama kendi kasın doğum doktorum yazmıştı
Hulyaaaa Buseali7 İlk gebeliğim de douguma kdar kullandim bı skinti olmadı. Smdi ikinciye hamileyim B12 in aşırı düşük bu sefer iğne olarak kullaniyom hafta da. Bir defa