rsm_0026 Ozlem1995 haftamız aynı bnm kasık ve bel agrım oluo sizdede durum aynımı iki gecede bir sancıdan yatamıyorum ayaga klknca baskıdan yürüyemiyorum
Zhradc 34+2 yim ama kontrole en son 32+2 de gittim 2 kg demişti boyunu söylemedi normal dedi 2 haftada bir gel kontrole artık dedi ama özel olduğu için biraz zorlar beni o yüzden şuan beklemedeyim bakalım🤷🏻♀️
Zhradc Ozlem1995 ben de 35 de giderim bir sorun olmadığı sürece çok sık gitmekte mantıklı değil bence şükür hareketleri felan da iyi o yüzden aceleye gerek yok
tcasl Busraya ilk 4 ay yemek yiyemedim çok muz tükettim ama 4 aydan sonra az az yemeye başladım iştahım da pek yok o an ne yiyebiliyosam onu yiyorum sanırım bunyeyle alakalı kilo alması 🤷