Kizimveoglum2019 Kızlar 13 haftalıkken kanamam olmuştu ve bir hafta sürmüştü sonra hep koyu kahverengi lekenmelerim olmuştu bugün sabah uyandım açık kahverengi akıntım olmuş sizce korkulacak bi durum var mı bende artık tamamen bitti diye tam sevinmiştim 😕
Elif_55_ Kizimveoglum2019 canım korkma benimde olmuştu 16 haftalık iken ama şuan çok şükür geçti. Ama yine için rahat etmezse doktora git ben her seferinde gidiyordum ilk gebelik olunca korkuyordum. Benim genelde gece olurdu daha bir stresli olurdum sabahı zor ederdim
evetbenavukatiyim Hayır hayır korkma benimde hep öyle kahverengi lekelenmelerim oldu hatta kan bile geldi benden . 16 haftalıkken kesildi tamamen sonra gelmedi şimdi 23 haftalığım . Geçer korkmayın
Kizimveoglum2019 inşallah geçer ya doktorumu aradım kontrole gidiyorum bugün içim yoksa rahat etmicek 😕Elif_55_
Kizimveoglum2019 Elif_55_ benim ikinci hamileliğim ilkinde hiç bi sıkıntım yoktu çok şükür ama bu ikinci hamileliğimde korkuyorum