mumum Çok geçmiş olsun beklemenizi tavsiye ederim inşallah düzelme olur bebeğinizi görürsünüz 🤲
Banada o haftalarda gelişimi durmus 1 hafta bekleyelim denmişti gitmedigim doktor kalmadı aynı şeyleri söylediler 1 hafta sonra düzelme olmayınca kürtaj olmuştum malesef , ama düzelen olarak çok görüyorum bu haftalarda bebek kendini göstermiyor bazen inşallah sağlıklı olduğunu öğrenirsiniz 🤲🥰