1tuba Arkadaşlar günaydın yarın gece 12den sonra 40 haftalık oluyorum sizce hastaneye gideyim mi sancım falan yok yoksa 41 haftaya kadar bekliyim mi
1tuba gamzenurgnk sabit bir doktorum yok devlet hastanesine gidiyorum gece 12den sonra gitsem mi diyorum acile
gamzenurgnk 1tuba Nts ye bağlayıp bakmaları lazım sancılarınız var mı açılma var mı diye son haftalarda öyle oluyorsiz yine de devlete gidip baktırın derim